لونا؛
ابزار رصد و پایش شبکه‌های اجتماعی

لطفا قبل از صحبت کردن ، گوش کنید
چرا سوشال لیسنینگ اهمیت دارد؟
سوشال لیسنینگ یا گوش دادن به صحبت‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی و تحلیلی برای کسب‌وکارهای امروزی است. با توجه به رشد سریع شبکه‌های اجتماعی و افزایش تعاملات آنلاین، مشتریان به طور مداوم در حال بحث، انتقاد و ارائه نظرات خود در مورد محصولات و خدمات هستند. در این شرایط، سوشال لیسنینگ به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که نه تنها بازخوردها و نظرات مشتریان را در لحظه بشنوند، بلکه نیازها و دغدغه‌های آن‌ها را شناسایی کرده و استراتژی‌های خود را بهینه کنند.

یکی از دلایل کلیدی اهمیت سوشال لیسنینگ این است که این ابزار می‌تواند به بهبود تجربه مشتریان کمک کند. شرکت‌ها با تحلیل داده‌های اجتماعی، مشکلات موجود در محصولات و خدمات خود را سریع‌تر شناسایی کرده و به سرعت واکنش نشان می‌دهند. همچنین، سوشال لیسنینگ به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا رقبا را زیر نظر بگیرند، استراتژی‌های آنان را تحلیل کنند و از فرصت‌های جدید بازار بهره ببرند.

در نهایت، با توجه به این‌که برندها می‌توانند از طریق سوشال لیسنینگ مشکلات احتمالی روابط عمومی خود را پیش‌بینی و از بحران‌های احتمالی جلوگیری کنند، این ابزار به عنوان یک راهکار ضروری برای تمامی کسب‌وکارها مطرح می‌شود.
تلگرام
دریافت دیتای کانال و گروههای عمومی
اینستاگرام
دریافت دیتای پست و کامنتهای اکانتهای عمومی
لینکدین
دریافت پست ها و کامنت ها
ایکس
دریافت پست ها و کامنتها و ریتئوییت ها و کت ها
پینترست
دریافت تمامی عکسهای مرتبط با کلیدواژه
کوآرا
دریافت پست و کامنت
ردیت
دریافت پست و کامنت و ساب ردیت
فیس‌بوک
دریافت پست و کامنت و گروه‌های عمومی
یوتیوب
دریافت پست و زیرنویس ویدئو (به زودی)
دریافت دیتا از طریق
ابزار سوشال لیسنینگ لونا این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند نحوه دریافت دیتا را از طریق پنل تعیین نمایند. به همین جهت در زمان مشخص نمودن نحوه دریافت دیتا امکان فیلتر کردن مواردی همچون تفکیک کلیدواژه‌ها و آی دی کاربران و همچنین دریافت و یا عدم دریافت قابل دسترسی می‌باشد.
پنل کاربری
شما می‌توانید در پنل کاربری خود دیتای هر کلیدواژه را به تفکیک مشاهده نموده و از نمودارهای تحلیلی و فیلترهای متنوع بهره ببرید
ایمیل
با تنظیم آدرس ایمیل خود در قسمت اعلان‌های پنل کاربری، پس از انتشار محتوا با کلیدواژه‌ی مدنظر، دیتا آن محتوا را از طریق ایمیل به تفکیک کلیدواژه دریافت خواهید کرد.
تلگرام
در قسمت اعلان‌ها می‌توانید دستورالعمل عضویت در بات تلگرام لونا را دنبال نموده و پس از دریافت و وارد کردن توکن دیتای کلیدواژه‌ی مدنظر را به تفکیک از طریق بات تلگرام دریافت نمایید.
وب هوک
شرکت و سازمان‌هایی که قصد دریافت کلید واسط برنامه نویسی کاربردی را دارند از طریق این قسمت و دریافت توکن از طریق راهنما و پشتیبانی قابلیت اتصال را خواهند داشت.
نمودار روند انتشار محتوا
این نمودار بیانگر تعداد محتوای منتشر شده مربوط به کلیدواژه در روز می‌باشد که در قسمت داشبورد قابلت رویت روند انتشار محتوای کلیه‌ی کلیدواژه‌ها و در قسمت دیتاهای هر کلیدواژه، قابلیت رویت روند انتشار محتوای مربوط به آن کلیدواژه را دارد. نمودار روند انتشار محتوا در سوشال لیسنینگ به تیم‌های روابط عمومی و مارکتینگ کمک می‌کند تا الگوهای انتشار و بازتاب محتوا را درباره کلیدواژه‌های مورد نظر شناسایی کنند. این تحلیل به آن‌ها امکان می‌دهد تا زمان‌های اوج توجه کاربران را شناسایی کرده، استراتژی‌های ارتباطی خود را بهینه‌سازی کنند و در لحظات بحرانی به سرعت واکنش نشان دهند.
نمودار تحلیل احساسات کاربران
این نمودار احساسات کاربران نسبت به محتوای منتشر شده را توسط هوش مصنوعی و ماشین لرنینگ محاسبه نموده و در با سه پارامتر مثبت، طبیعی و منفی در اختیار کاربران قرار داده و به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تصویر دقیقی از نگرش افکار عمومی نسبت به برند یا موضوعات مرتبط داشته باشند. این نمودار به کاربر کمک میکند تا سریعاً تغییرات در احساسات کاربران را شناسایی کرده، در صورت افزایش بازخوردهای منفی به سرعت وارد عمل شوند و از بحران‌های احتمالی جلوگیری کنند. همچنین، این تحلیل در بهبود استراتژی‌های بازاریابی و ارتقاء تجربه مشتریان نیز نقش بسزایی دارد.
گزارش‌ها
در قسمت گزارش‌ها میتوانید از کلیدواژه‌ی خود خروجی مدنظر خود را دریافت نمایید در حال حاضر امکان دریافت خروجی xlxs، pdf و csv امکانپذیر است پارامترهایی نظیر تحلیل احساسات، لینک، نویسنده و متن محتوا در خروجی نمایان است.
به زودی قابلیت‌هایی توسط هوش مصنوعی به این گزارش‌ها اضافه می‌گردد.
فیلترهای کاربردی
در قسمت دیتاها در پنل کاربری به فیلترهای متنوعی جهت تفکیک دیتاها دسترسی خواهید داشت که در ادامه به برخی از این فیلترها اشاره شده است.
فیلتر احساسات کاربران : این فیلتر قابلیت تفکیک دیتاهای مثبت، طبیعی و منفی را برای شما امکانپذیر میکند.
فیلتر زبان : این فیلتر قابلیت تفکیک زبان فارسی، عربی و سایر زبان‌ها را برای شما به ارمغان میآورد.
فیلتر زمان : فیلتر زمان امکان تفکیک دیتاهای دریافتی بر اساس تاریخ دلخواه بصورت دستی فراهم میکند.
سوالات متداول شما
سوال شما ممکنه بین این سوالات باشه
این روزها مردم خیلی راحت تو شبکه‌های اجتماعی نظر میدن که نظراتشون چه خوب و چه بد تاثیر بسزایی در کسب و کارها ایجاد میکنه؛ میخوای از نظرات کاربران راجع به برند و محصول و خدماتت باخبر شی؟