اطلاعات تماس

تهران گیشا خیابان یاس جنب بوستان گفتگو

ما ساعات اداری در دسترس هستیم. 02128422415 hi@sociallistening.ir
ما را دنبال کنید
چیستی

سوشال مانیتورینگ؟

سوشال مانیتورینگ چیست؟
سوشال مانیتورینگ یعنی مشاهده و جمع‌آوری نظرات کاربران نسبت به برند،خدمات،محصول و دیگر موارد از این دست سوشال مانیتورینگ توسط ابزار و یا بصورت دستی قابل انجام می‌باشد. بعنوان مثال فرض کنید که ما فروشگاه آنلاینی در اینستاگرام داشته و چندین سال سابقه‌ی فعالیت داریم. می‌خواهیم بدانیم که راجع به محصول و خدمات ما در شبکه‌های اجتماعی چه صحبت‌هایی می‌شود ؟ شبکه‌هایی نظیر اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب برای ما حائز اهمیت است که در ساده ترین حالت بصورت دستی اقدام به جمع‌آوری نظرات کاربران می‌نماییم که بسیار زمانبر بوده و با درصد خطای بالایی همراه است و یا توسط ابزار با کلیدواژه مدنظر به دیتای مدنظر دست یافته و فایل خروجی خود را دریافت کنید.

برای دریافت دیتای شبکه‌های اجتماعی مختلف، نسبت به کلیدواژه و یا برند و کسب و کار خود، فرم دریافت دیتا را تکمیل نمایید تا تیم تحلیل آژانس سوشال لیسنینگ ایران با برنامه‌ریزی و مشاوره رایگان به کلیدواژه‌های متناسب به کسب و کار شما دست یافته سپس اقدام به جمع‌آوری دیتا نماید.

فرم دریافت دیتای شبکه‌های اجتماعی




    روند

    سوشال مانیتورینگ

    آژانس سوشال لیسنینگ ایران طی انجام سه مرحله اقدام به انجام سوشال مانیتورینگ برند و خدمات کسب و کار شما بصورت تخصصی می‌نماید

    moshavrer
    فرآیند اول ما

    مشاوره

    در این مرحله پس از تکمیل فرم و درخواست دیتای شبکه‌های اجتماعی کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار نموده و زمان جلسه تحلیلی 30 الی 60 دقیقه‌ای بصورت آنلاین را با شما تنظیم می‌نمایند. سپس در جلسه‌ی آنلاین ذکر شده برخی از موارد تحلیلی کسب و کار توسط کارشناس تحلیل آژانس سوشال لیسنینگ ایران مورد بحث قرار گرفته و در خروجی جلسه که رسیدن به راه حلی مناسب جهت جمع‌آوری دیتای کسب و کار می‌باشد تاثیر کاملا بسزایی دارد.

    tahlill
    فرآیند دوم

    تحلیل داده

    این مرحله ارزش و اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا تیم تحلیل آژانس سوشال لیسنینگ در این قسمت اقدام به تحلیل دیتای کسب و کار شما با استفاده از کلیدواژه‌های از پیش تعیین شده نموده و متناسب با نیاز کسب و کار اقدام به طراحی کوئری می‌نماید

    present
    سومین فرآیند

    ارائه

    پس از تحلیل دیتا خروجی کار را نسبت به توافقات اولیه به تیم طراحی ارجاع نموده و تیم طراحی اقدام به طراحی گزارش نموده و خروجی کار قابل ارائه می‌باشد.شایان ذکر است که در صورت نیاز رادیتا نیز در اختیار کسب و کار قرار می‌گیرد.

    دست‌نوشته‌ها

    آخرین داستان ها

    اخبار و مـقالات آموزشی تیم آژانس سـوشال لیـسنینگ بر اساس نیاز کسب‌و‌کار شما

    روزانه چه تعداد محتوای فارسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود؟

    روزانه چه تعداد محتوای فارسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود؟شاید برای خیلی از شماها سوال باشه که اصلا روزی چند

    بیشتر بدانید
    سوشال لیسنینگ چیست؟

    سوشال لیسنینگ چیست؟ سوشال لیسنینگ یعنی اینکه ببینم راجع به من، برندم، خدماتم و یا حتی رقیبم تو شبکه‌های اجتماعی

    بیشتر بدانید
    قبل از صحبت کردن گوش کنید

    ما بارها و بارها شنیدیم که شنونده باشیم و قبل از صحبت کردن خوب گوش کنیم. شنیدن با گوش دادن

    بیشتر بدانید
    ابزارهای سوشال لیسنینگ

    ابزارهای سوشال لیسنینگ را می‌توانیم به دو دسته‌ی ابزارهای داخلی سوشال لیسنینگ و ابزارهای خارجی سوشال لیسنینگ تقسیم کنیم ابزارهای

    بیشتر بدانید
    سوشال مانیتورینگ

    جهت کسب اطلاعات تکمیلی و مطالعه بیشتر در حوزه‌ی سوشال مانیتورینگ از لینک زیر استفاده نمایید.

    پروژه‌های ما

    برخی از پروژه‌های سوشال لیسنینگ اجرا شده‌ی آژانس بدون ذکر اطلاعات برند کارفرما

    به یک پروژه موفق نیاز دارید؟

    بیایید با هم کار کنیم

    درخواست مشاوره
    • right image
    • Left Image