در تبلیغات
کسب و کارهایی که محصولاتشون جزو دستهی تندمصرف هستش یا کسب و کارها و فروشگاههایی که تبلیغات گسترده اعم از استوری اینستاگرام، پست اینستاگرام، پست تلگرام و چندین نوع دیگه در پلتفرمهای مختلف بصورت هفتگی و روزانه منتشر میکنن، استفاده از سوشال لیسنینگ معجزه میکنه براشون.
فکر کنید که یک فروشگاه زنجیرهای یا یک تولیدکنندهی محصول خوراکی تندمصرف هستید و تبلیغاتتون بصورت پروموشنهای هفتگی و یا جشنوارهای تو شبکهی اینستاگرام در چندین شهر و کلانشهر مختلف انجام میشه. تصور کنید تو یک روز صد پیج و اکانت مختلف قراره استوری پروموشن هفته رو براتون به اشتراک بزارن آیا راهی برای دانستن صحت انتشار، اندازهگیری دقیق زمان انتشار، وضعیت بازخورد و پارامترهای دیگر وجود داره؟ یا روشی که بتونه روند رو اندازهگیری کنه و در طول مسیر اکانتهایی رو کسر و اضافه کنه؟
تبلیغات شما
حالا میتونید تبلیغات گستردهتون رو با سوشال لیسنینگ رصد و پایش کنید ولی باید نیروی متخصص شبکههای اجتماعی جذب کنید و هم اشتراک ابزار سوشال لیسنینگ تهیه کنید یا اینکه کار رصد و پایش تبلیغات شبکههای اجتماعیتون رو به آژانس سوشال لیسنینگ بسپرید که با چندین ابزار بجای یک ابزار تبلیغاتتون رو رصد کنید. همچنین از مشاوره تیم تحلیل آژانس بهره ببرید.
برخی از پروژههای سوشال لیسنینگ اجرا شدهی آژانس بدون ذکر اطلاعات برند کارفرما
درخواست رصد و پایش تبلیغات
دنیای ما را شفافتر و به هم پیوستهتر کرده است و چالشها و فرصتهای جدیدی را برای هر کسبوکاری ایجاد نموده است.
آخرین داستان ها
اخبار و مـقالات آموزشی تیم آژانس سـوشال لیـسنینگ بر اساس نیاز کسبوکار شما
روزانه چه تعداد محتوای فارسی در شبکههای اجتماعی منتشر میشود؟
روزانه چه تعداد محتوای فارسی در شبکههای اجتماعی منتشر میشود؟شاید برای خیلی از شماها سوال باشه که اصلا روزی چند
بیشتر بدانیدسوشال لیسنینگ چیست؟
سوشال لیسنینگ چیست؟ سوشال لیسنینگ یعنی اینکه ببینم راجع به من، برندم، خدماتم و یا حتی رقیبم تو شبکههای اجتماعی
بیشتر بدانیدقبل از صحبت کردن گوش کنید
ما بارها و بارها شنیدیم که شنونده باشیم و قبل از صحبت کردن خوب گوش کنیم. شنیدن با گوش دادن
بیشتر بدانیدابزارهای سوشال لیسنینگ
ابزارهای سوشال لیسنینگ را میتوانیم به دو دستهی ابزارهای داخلی سوشال لیسنینگ و ابزارهای خارجی سوشال لیسنینگ تقسیم کنیم ابزارهای
بیشتر بدانید