تصویر برند
منظور از تصویر برند، تصویری از کسب و کار شماست که در ذهن مخاطبین خود توسط آن تصورات شناخته میشوید.
برای مثال با شنیدن اسم برند یک کسب و کار آژانس اینترنتی اولین تصویری که در ذهن شما نقش میبندد چیست؟
آیا برخورد پرسنل آن برند در ذهن شما نقش بسته و یا آخرین تجربه استفاده از محصول یا خدمات برند به ذهن شما خطور میکند؟
آیا کیفیت خدمات و نظرات دیگر کاربران نسبت به آن برند به ذهن شما میآید؟
این مفهوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که تعیین کننده میزان رشد و توسعهی آن برند را همراه با نظرات کاربران رقم میزند.
این موضوع را از تیم آژانس سوشال لیسنینگ از طریق فرم درخواست تصویر برند ،دریافت کنید.
آژانس سوشال لیسنینگ به عنوان اولین آژانس تخصصی سوشال لیسنینگ در ایران آمادگی خود را جهت تهیه و تدوین تصویر برند کسب و کارها اعلام میدارد.
تحویل دادهایم
تاکنون بیش از شصت برند، تصویر برند خود در فواصل زمانی متفاوت را از آژانس سوشال لیسنینگ دریافت نمودهاند.
تصویر برند؟
فکر کنید تصویر برندهای ماهها یا هفتههای گذشتهی متوالی رو دارید و میتونید با همدیگه مقایسهشون کنید؟ آیا میتونه در رشد و توسعهی کسب و کارتون تاثیر داشته باشه؟ چه درصدی رو افزایش تعداد مشتریان راضی تاثیر میذاره؟ چطوری؟
چرا تصویر برند مهمه ؟
چون کاملا گذشته نگر و به تغییر دیدگاه تو گذر زمان تاکید داره
چون این مفهوم منفعله و بصورت خارجی توسعه پیدا میکنه
چون فقط اشاره به احساس مصرف کننده نسبت به برند داره
آخرین داستان ها
اخبار و مـقالات آموزشی تیم آژانس سـوشال لیـسنینگ بر اساس نیاز کسبوکار شما
روزانه چه تعداد محتوای فارسی در شبکههای اجتماعی منتشر میشود؟
روزانه چه تعداد محتوای فارسی در شبکههای اجتماعی منتشر میشود؟شاید برای خیلی از شماها سوال باشه که اصلا روزی چند
بیشتر بدانیدسوشال لیسنینگ چیست؟
سوشال لیسنینگ چیست؟ سوشال لیسنینگ یعنی اینکه ببینم راجع به من، برندم، خدماتم و یا حتی رقیبم تو شبکههای اجتماعی
بیشتر بدانیدقبل از صحبت کردن گوش کنید
ما بارها و بارها شنیدیم که شنونده باشیم و قبل از صحبت کردن خوب گوش کنیم. شنیدن با گوش دادن
بیشتر بدانیدابزارهای سوشال لیسنینگ
ابزارهای سوشال لیسنینگ را میتوانیم به دو دستهی ابزارهای داخلی سوشال لیسنینگ و ابزارهای خارجی سوشال لیسنینگ تقسیم کنیم ابزارهای
بیشتر بدانید