اطلاعات تماس

تهران گیشا خیابان یاس جنب بوستان گفتگو

ما ساعات اداری در دسترس هستیم. 02128422415 hi@sociallistening.ir
ما را دنبال کنید

ابزارهای سوشال لیسنینگ را می‌توانیم به دو دسته‌ی ابزارهای داخلی سوشال لیسنینگ و ابزارهای خارجی سوشال لیسنینگ تقسیم کنیم

ابزارهای خارجی سوشال لیسنینگ

Hootsuite
Brandwatch
Mention
Brand24
Tweetdeck
Sprout social
BuzzSumo
Keyhole
Meltwater
و چندین ابزار دیگر

ابزارهای داخلی سوشال لیسنینگ

زلکا
دیتاک
لایف‌وب
هشتگ
نیوزباکس
و چندین ابزار دیگر

معیارهای انتخاب ابزار سوشال لیسنینگ

سوالی که برامون پیش میاد اینه که حالا از کدوم یکی از این ابزارها باید استفاده کنیم؟ یا اینکه کدوم ابزار بهتره؟ حالا معیار برتری می‌تونه متفاوت باشه که کاملا سلیقه محور باید پیش بره چرا که کلیت کار همه‌ی این ابزارها اینه که دیتای شبکه‌های اجتماعی رو دراختیار کاربر بزاره اون هم با استفاده از چند کلیدواژه یا کوئری و هشتگ.

برای اینکه بتونیم ابزاری رو که مناسبه کارمون هست رو انتخاب کنیم باید مقاله سوشال لیسنینگ چیست رو از قبل مطالعه کرده باشیم و نیازمون رو برای استفاده از سوشال لیسنینگ تو کسب‌و‌کارمون مشخص کرده باشیم.

معیار انتخاب ابزار سوشال لیسنینگ نیازمند تجربه‌ی استفاده از آن ابزار می‌باشد

حالا خیلی راحت می‌تونیم از هر کدوم از این ابزارها به عنوان یک کاربر آزمایشی و نسخه دمو استفاده کنیم و بعد ابزارهارو نسبت به نیاز کسب‌و‌کارمون دسته بندی و نیازسنجی کنیم که در نهایت به نتیجه‌ی مشخصی برای استفاده از کدام ابزار خواهیم رسید.
برای مثال ابزارهای خارجی هزینه و پرداختیهای دلاری یورویی دارند و در زمان خرید باید به نحوه پرداخت و مشکلات آی پی کشور و دیگر موارد توجه نمود.
برخی از ابزارها دیتای شبکه‌هایی همچون تلگرام ، یوتیوب ، فیسبوک و لینکدین را به دلیل مسایل متعددی جمع‌آوری نمی‌کنند ، به این مساله در زمان دمو حتما توجه گردد.

بطور کلی در زمان مقایسه‌ی ابزارهای سوشال لیسنینگ به زبان و موقعیت جغرافیایی مورد نیاز بطور جدی توجه گردد
از طرفی می‌توانید برای خاطرجمع بودن از جمع‌آوری کامل دیتای مورد نظر، کلمه کلیدی عامی همچون “تهران” یا “bbc” و یا اینچنین کلیدواژه‌های عامی که روزانه محتوای قابل توجه‌ای با این کلیدواژه‌ها منتشر می‌شود را در دو ابزار جدا در بازه زمانی یکسانی مورد بررسی قرار دهید و بطور یقین ابزاری که دیتای بیشتری (به شرط سلامت دیتا) دارد بطور کاملتر و دقیقتر دیتای مورد نظر را جمع‌آوری می‌نماید.

موارد متعددی برای شناخت و مقایسه‌ی ابزارهای سوشال لیسنینگ با یکدیگر وجود دارد ولی در نهایت فارغ از بعد فیچر و رابط کاربری محصول مورد نظر بسته به نیاز و دیتا محور ابزار مورد نظر را انتخاب کنید

آژانس سوشال لیسنینگ

آژانس سوشال لیسنینگ با استفاده از چندین ابزار داخلی و خارجی و همچنین بهره گیری از کارشناسان علوم اجتماعی و ارتباطات اقدام به سوشال لیسنینگ برند و پروژه شما نموده و در نهایت از لحاظ بعد اقتصادی و هزینه‌های جانبی و زمانی در امر مهم سوشال لیسنینگ کاملا متناسب با باجت در نظر گرفته شما اقدام به کار خواهد نمود.
جهت دریافت مشاوره رایگان فرم مشاوره پایین صفحه را کامل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما ارتباط حاصل نمایند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به یک پروژه موفق نیاز دارید؟

بیایید با هم کار کنیم

درخواست مشاوره
  • right image
  • Left Image