اطلاعات تماس

تهران گیشا خیابان یاس جنب بوستان گفتگو

ما ساعات اداری در دسترس هستیم. 02128422415 hi@sociallistening.ir
ما را دنبال کنید

سبک تولید محتوا در ایکس کاملا متفاوت است. منظور از تفاوت نوع ادبیات بکار رفته در محتوای منتشر شده، نوع تعامل کاربران، کال تو اکشن متفاوت و مواردی دیگر که نسبت به شبکه‌های اجتماعی دیگر نظیر اینستاگرام، تلگرام و یوتیوب این تفاوت به چشم می‌آید.

ایکس یا همان توئیتر سابق ابزاری کاملا رایگان و روشی موثر جهت افزایش آگاهی برند است. این شبکه‌ی اجتماعی از ابتدا ابزار کروال خود به نام توئیت دک TweetDeck را جهت سوشال مانیتورنیگ و سوشال لیسنینگ ارائه و منتشر کرده است.

ایکس شبکه‌ی اجتماعی نسل جوان

در سالهای گذشته شاهد این موضوع بودیم که نسل زد و وای از این شبکه‌ی اجتماعی خیلی استفاده کرده بودند و میانگین استفاده در این نسل بین دو شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام و ایکس بطور مساوی تقسیم شده بود.

 

 

شبکه‌ی اجتماعی ایکس

این هفته بطور میانگین تعداد 5.4 میلیون توئیت فارسی در ایکس منتشر شده است
روزانه بطور میانگین 800هزار توئیت فارسی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر می‌شود
یعنی در هر ساعت 32هزار توئیت فارسی منتشر می‌شود

نسبت تفکیک جنسیت بطور میانگین 18درصد مونث، 37درصد مذکر و 45درصد سازمانی و غیر

نسبت سنی بطور میانگین 12درصد نوجوان، 51درصد جوان، 29درصد میانسال و 8درصد کهنسال بوده است.

تعداد اکانت‌هایی که در این هفته توئیت فارسی منتشر کرده‌اند بطور میانگین 479هزار اکانت می‌باشند.

تحلیل احساسات کاربران ایرانی این شبکه‌ی اجتماعی در هفته‌ی گذشته : 27درصد مثبت، 17درصد خنثی، 56درصد منفی

تعداد محتوای بازنشری هفته : 267هزار بازنشر

تعداد لایک‌های هفته : 3.4میلیون لایک

شایان ذکر است دیتای تحلیلی این مقاله بصورت هفتگی بروزرسانی می‌شود

جهت تحلیل صفحه‌ی توئیتر کسب و کار خود با ما، تیم تحلیل آژانس سوشال لیسنینگ ایران در ارتباط باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به یک پروژه موفق نیاز دارید؟

بیایید با هم کار کنیم

درخواست مشاوره
  • right image
  • Left Image