برندسازی، تبلیغات
تبلیغات
اولین سوالی که ذهن مخاطب رو درگیر میکنه اینه که نقش سوشال لیسنینگ تو تبلیغات چی میتونه باشه؟
آیا با سوشال لیسنینگ میشه بازاریابی کرد؟ آیا روشی موثر است ؟ آیا نتایج بدست آمده درست است؟ آیا روشی دائمی است؟ چگونه انجام میشود؟
در جواب باید بگم که بله با سوشال لیسنینگ میشه بازاریابی آنلاین کرد، چجوریش رو بعد از توضیح دادن خودتون متوجه خواهید شد که چقدر از این نوع بازاریابی تاحالا دیدین که برخی افراد استفاده میکنن
فرض کنیم ما صاحب یک فروشگاه اینترنتی شال و روسری زنانه هستیم و در شبکهی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش محصولاتمون میکنیم. با سوشال لیسنینگ میتونیم یک چنل اطلاع رسانی تو تلگرام ایجاد کنیم که در شبکهی اینستاگرام هر کامنت و کپشنی که کیورد “روسری” رو داره دریافت کنیم. حالا بعد از دریافت دیتا در لحظهی انتشار کامنت یا هر مورد دیگهای مربوط به کیوردی که تنظیم کردیم، میتونیم با کامنت یا متنی که از قبل آماده و برنامه ریزی کردیم اقدام به بازاریابی کنیم.
مهمترین نکتهی این روش اینه که شما دقیقا بازار هدف رو یافتین و اشخاصی که حس نیاز به محصولتون دارن و پیدا کردین.
همینه که خیلی وقتا تو پیجی راجع به یک موضوعی صحبت میشه بلافاصله بعدش چند کسب و کار همون حوزه کامنت گذاشتن و بازاریابی از طریق سوشال لیسنینگ انجام دادن.
تحویل دادیم
شبکههای اجتماعی دنیای ما را شفافتر و به هم پیوستهتر کرده است و چالشها و فرصتهای جدیدی را برای هر کسبوکاری ایجاد کرده است. آژانس سوشال لیسنینگ تاکنون بیش از یکصد چنل بازاریابی از طریق سوشال لیسنینگ ایجاد و تحویل کسب و کارها نموده است.