تصویر برند

یک تصویر ذهنی از برند و خدمات کسب و کار شما در ذهن مخاطب

تصویر برند چیست
منظور از تصویر برند، تصویری از کسب و کار شماست که در ذهن مخاطبین خود توسط آن تصورات شناخته می‌شوید.
برای مثال با شنیدن اسم برند یک کسب و کار آژانس اینترنتی اولین تصویری که در ذهن شما نقش میبندد چیست؟ آیا برخورد پرسنل آن برند در ذهن شما نقش بسته و یا آخرین تجربه استفاده از محصول یا خدمات برند به ذهن شما خطور می‌کند؟ آیا کیفیت خدمات و نظرات دیگر کاربران نسبت به آن برند به ذهن شما می‌آید؟
این مفهوم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که تعیین کننده میزان رشد و توسعه‌ی آن برند را همراه با نظرات کاربران رقم می‌زند.
این موضوع را از تیم آژانس سوشال لیسنینگ از طریق فرم درخواست تصویر برند ،دریافت کنید.
آژانس سوشال لیسنینگ به عنوان اولین آژانس تخصصی سوشال لیسنینگ در ایران آمادگی خود را جهت تهیه و تدوین تصویر برند کسب و کارها اعلام می‌دارد.
تصویر برندهایی که تحویل داده‌ایم
تاکنون بیش از شصت برند، تصویر برند خود در فواصل زمانی متفاوت را از آژانس سوشال لیسنینگ دریافت نموده‌اند.
  • شناسایی بحران
    اولین قدم شناسایی بحران و تشخیص بحران از شایعه است که از طریق پارامترهای بازنشر ، نظرات، منبع انتشار و عوامل دیگر قابل شناسایی می‌باشد.
  • استراتژی
    بررسی نظرات کاربران نسبت به برند مدنظر جمع‌آوری دیتای نظرات کاربران از شبکه‌های اجتماعی، وبسایت‌های خبری، رادیو تلویزیون، روزنامه‌ها
  • تحلیل
    تحلیل دیتای بدست توسط تیم تحلیل آژانس سوشال لیسینینگ و تعیین مواردی چون تفکیک جنسبت،رده‌ی سنی،احساسات کاربران،ضریب نفوذ،تاثیرگذاری منابع،دسته بندی مطالب، عواطف سنجی و ...
  • موقعیت
    خسارت و ضرر زیانی که این بحران میتونه برای کسب و کارتون داشته باشه رو بسنجید و اولین اقدام هوشمندانه را در موقعیت مناسب انجام دهید
  • هوش مصنوعی
    نگارش گراف‌های تحلیلی و بررسی و تشخیص نظرات تاثیرگذار از طریق هوش مصنوعی
  • ارائه
    طراحی و آماده سازی فایل نهایی به همراه بارگزاری رادیتا و ارسال فایل نهایی برای کاربر
چرا تصویر برند؟
فکر کنید تصویر برندهای ماه‌ها یا هفته‌های گذشته‌ی متوالی رو دارید و می‌تونید با همدیگه مقایسه‌شون کنید؟ آیا می‌تونه در رشد و توسعه‌ی کسب و کارتون تاثیر داشته باشه؟ چه درصدی رو افزایش تعداد مشتریان راضی تاثیر می‌ذاره؟ چطوری؟
چرا تصویر برند مهمه ؟
چون کاملا گذشته نگر و به تغییر دیدگاه تو گذر زمان تاکید داره چون این مفهوم منفعله و بصورت خارجی توسعه پیدا می‌کنه چون فقط اشاره به احساس مصرف کننده نسبت به برند داره